Як повідомив голова цієї Асоціації Ігор Мойсеєнко, "возити по 11 пасажирів – дуже збитково". Він вважає, що краще вже взагалі зупинити рух мікроавтобусів.

Читайте також Зупинить транспорт: Кличко погрожує зробити карантин в Києві ще жорсткішим

Зупиніть нас офіційно

На простоях вони втрачатимуть менше, ніж возити людей у напівпорожніх маршрутках.

Втім, цього правила ніхто не дотримується у маршрутках.

Ми звертатимемося до київської міської влади, щоб нас зупинили офіційно,
– заявив Мойсеєнко.

Також він додав, що на маршрутників масово складають протоколи – по 17 тисяч гривень штрафу, через порушення карантину.

Правила карантину не можуть виконувати

За його словами, виконувати ці правила їм дуже важко – "водії не можуть постійно виганяти пасажирів і щоразу вступати з ними в конфлікт, коли ті намагаються зайти в салон попри правила локдауну".

Уже трапляються випадки, коли водії самовільно повертаються в парки, щоб їх не штрафували,
– сказав Мойсеєнко.

Раніше сайт 24 каналу повідомляв, що вже з 27 березня у маршрутках Києві піднімають ціну за проїзд до 10 гривень. Але і це, мовляв, не зробить бізнес прибутковим, підкреслив голова Асоціації перевізників.

За умови заповненості маршруток лише на 50% вища вартість проїзду "не покриє навіть витрат на паливо, не кажучи вже про зарплату водія".

Краще стояти

Маршрутники бідкаються, мовляв, у них немає можливості перевозити по 2-3 пасажири, оскільки їм не виділяють гроші з бюджету, як для "Київпастрансу". Тому маршрутникам краще взагалі не виходити на роботу.

Якщо ми просто стоїмо, ми зазнаємо збитків. Якщо ми працюємо (під час локдауну – 24), ці збитки ще більші,
– зазначив Мойсеєнко.

Мер назвав таке прохання маніпуляцією. "Приватні перевізники повинні вирішувати на свій розсуд, а в цьому плані "забороніть, будь ласка, мені, тому що я не зможу возити“ — це маніпуляція", — відповів Кличко на звернення перевізників в ефірі одного з телеканалів.