В ефірі одного з телеканалів міський голова підкреслив, що галузь пасажирських перевезень у Києві є збитковою. Оскільки собівартість значно перевищує ціни на проїзд у громадському транспорті.

Дивіться також У Києві хочуть підняти ціну на проїзд утричі: міськрада знає, як цього не допустити

За словами Кличка, столиця щороку витрачає понад 2 мільярди гривень для компенсації збитків комунальним компаніям.

Кожен третій пасажир має пільги

Мер зазначив, що реальна ціна квитка для проїзду в громадському транспорті Києва – 15 гривень.

При цьому місту доводиться сплачувати кошти компаніям для компенсації як поточних витрат, так і для проїзду жителів, які мають пільги. Таких громадян перевозять безоплатно за бюджетні гроші. При цьому кожен третій пасажир громадського транспорту є пільговиком.

У Києві серйозні виклики щодо транспорту через те, що він у нас дотаційний. Щоб він виходив на нуль, ми з бюджету Києва платимо ще понад 2 мільярди гривень щорічно. Одночасно ми закуповуємо транспорт і збільшуємо зарплату,
– зазначив Кличко.

Яку вартість проїзду вважають економічно обґрунтованою

Згідно з висновками керівництва метро та Київпастрансу, цінники проїзду у києві мають бути такими:

  • у підземці – 21 гривня;
  • у трамваї, тролейбусі та автобусі – 25 гривень;
  • у міській електричці – 78 гривень.