Про це інформує прес-служба КМДА.

Читайте також: Через футбольний матч київське метро змінить режим роботи

Наша принципова позиція – кількість реклами на вулицях столиці має бути меншою. Ми знайшли компроміс між усіма ключовими гравцями рекламного ринку. І домовилися про те, що зовнішньої реклами в місті повинно бути менше,
– зазначив мер столиці Віталій Кличко.

Він додав, що на станом на цей момент у центрі столиці вже немає так званих розтяжок, а також – масштабної кількості великих білбордів. Ухвалені правила стосуватимуться і метрополітену. У КМДА збираються мінімізувати кількість реклами, яка "закриває" як вагони метро, так і самі станції.

Окрім цього, Кличко наголосив, що нагальним є питання впорядкування розміщення реклами на транспорті. Її, зокрема, не повинно бути на вікнах та дверях у вагонах метро, на дверях вхідної групи метрополітену та мармурових фрагментах оздоблення станцій. Також реклама не повинна псувати вигляд станцій – пам’яток архітектури.