Про це розповів експерт, голова Асоціації споживачів енергетики та комунальних послуг Андрій Герус у прямому ефірі 24 каналу.

Читайте також: Формула "Роттердам+": чому українці переплатили Ахметову майже 35 мільярдів гривень

"Тарифи в Україні ростуть, а з цим і якість послуг. Але нині з’явилася проблема: тарифи виросли, але гарячої води взагалі немає. Чому так сталося? Тому що з підняттям тарифів виникло питання платежів, оскільки все дорожчає. Тобто виникають борги за невчасні оплати, які стають перепоною між "Київенерго", "Київтеплоенерго" і "Нафтогазом", – зазначив Герус.

9 жовтня НАК "Нафтогаз України" та "Київтеплоенерго" підписали мирову угоду про передачу боргів "Київенерго" Ріната Ахметова. Діяти вона розпочне з 12 жовтня, а приблизно 16-17 жовтня буде підписано нову домовленість про поставку газу. Тож, ймовірно, що гаряча вода у киян з’явиться не раніше цих дат. При тому, що опалювальний сезон планують розпочати вже 15 жовтня,
– розповів експерт.

За його словами, коли це питання остаточно вирішиться, то кияни отримають тепло і гарячу воду. Зрозуміло, що наразі воно остаточно вирішиться до початку опалювального сезону. Тоді йтиме тепло, а з цим і гаряча вода.

Це можна було зробити і раніше, ще в липні. Але кожен зайняв вузьку позицію – "аби в мене було все добре", а те, що крайніми вийшли споживачі – це нікого не хвилювало. Через це люди і не люблять реформи, хоч деякі з них дійсно правильні,
– заявив Герус.

І додав, що теоретично ця ситуація може повторитися в майбутньому, адже якщо будуть борги, "Нафтогаз" може вимикати киянам газ, або якщо значно зростуть ціни на послуги. "Основною проблемою нині є навіть не високі тарифи, а якраз система платежів, яка створює багато боргів і конфліктів", – наголосив експерт.+

Більше – дивіться у повному випуску "Що це було?"