Про це сказав експерт з питань управління репутацією Борис Тизенгаузен.

Читайте також: Скандальна реклама з Ситником у метро Києва: яка фірма її розмістила

За його словами – це не нова технологія, коли від імені кандидата, політика, бізнесмена чи чиновника розміщується зовнішня реклама, яка потім використовується проти нього.

Я впевнений у тому, що Ситник не розміщував таку рекламу. Гучні антикорупційні розкриття не анонсуються на сітілайтах у метро. Для цього є достатня кількість каналів комунікації – Facebook або прес-служба,
– заявив експерт.

На сітілайтах розміщена інформація, згідно з якою керівник НАБУ обіцяє розрити прізвища ТОП-корупціонерів на засіданні профільного комітету Верховної Ради, який відбудеться 3 жовтня о 15:00.

"Саме у цей день Ситник запрошений на комітет, щоб розповісти про те, як він працює. Вже не важливо – повірили чи ні такому сітілайту, однак всі чекатимуть на те, що Ситник зробить гучну заяву. Ймовірно, він не зробить ніяких гучних відкриттів. Відтак у гру увійде тонкий "тролінг"", – зазначив Тизенгаузен.

Нагадаємо, на станціях метро у Києві з’явилися рекламні борди із зображенням керівника Національного антикорупційного бюро Артема Ситника, на яких той обіцяє викрити всіх топ-корупціонерів. Як у НАБУ, так і у КП "Київський метрополітен" заявили, що стосунку до цього не мають.