Про це в прямому ефірі 24 каналу сказав політтехнолог Сергій Гайдар.

Читайте також: Рекламні сітілайти Ситника у метро – удар по його репутації, – експерт

За його словами, такі дії – це продовження протесту, але в інформаційному полі.

Те, що це соціальна реклама – дурня. Казати тут про реальну публічну дискридитацію не варто. Я думаю, що замовники не розуміють, що вони таким чином, як мінімум, підвищують впізнаваність Артема Ситника,
– наголосив Гайдар

Це марнотратство грошей та зусиль, яке дуже дивує. Особливо, коли кажуть, що в країні немає грошей низький рівень життя.

Нагадаємо, на станціях метро у Києві з’явилися рекламні борди із зображенням керівника Національного антикорупційного бюро Артема Ситника, на яких той обіцяє викрити всіх топ-корупціонерів. Як у НАБУ, так і у КП "Київський метрополітен" заявили, що стосунку до цього не мають.