Нова реклама у Київському метро. На ескалаторних табло – обличчя голови Національного антикорупційного бюро Артема Ситника. Йдеться про майбутнє засідання комітету Верховної Ради, де очільник НАБУ має звітувати про свою діяльність.

Читайте також: Рекламні сітілайти Ситника у метро – удар по його репутації, – експерт

У НАБУ говорять про чергову спробу дискредитації. Коли Артем Ситник мав звітувати попереднього разу, під стіни комітету прийшли мітингарі. І протест мав усі ознаки замовного. Люди навіть не знали, чому прийшли.

Тоді очільник НАБУ так і не відзвітував через скандал із Спеціалізованою антикорупційною прокуратутою. Середа два тижні тому замам'яталась бійкою між правоохоронними органами, поламаними руками, ребрами, потрощеними авто і перегонами Києвом. За версією Холодницького, детективи НАБУ намагалися встановити прослушку за ним. Але Артем Ситник це одразу заперечив. Підтвердив лише розслідування проти інших представників САП.

Важко уявити об'єктивність антикорупційного прокурора, якщо ми фіксуємо його протиправні дії,
– пояснив очільник Національного антикорупційного бюро Артем Ситник.

Натомість сам очільник НАБУ неодноразово скаржився: роботу бюро намагаються дискредитувати. Чергове засідання антикорупційного комітету може бути новим приводом для скандалу.

У метрополітені заявляють: нічого про банери не знають. Цим займається комунальне підприємство "Київреклама". А ті, у свою чергу, кажуть: лише дають метролайт в оренду приватним компаніям. Нам вдалося з'ясувати, що виготовленням реклами займалась компанія "Міг Плюс". Там на наші телефонні дзвінки не відповідають. Їхній офіс – прямо у центрі Києва. Однак потрапити туди також не просто, усі двері зачинені.

Читайте також: "Викрию топ-корупціонерів": метро Києва заполонила реклама з очільником НАБУ Ситником

За вказаним номером та на грюкання у двері офісу так ніхто і не відповів. Сусіди компанії "Міг Плюс" запевнили, що до офісу ніхто не приходив. Несподівано на вулиці до нас підійшов чоловік, який сам представився замовником скандальної реклами.

Саме ми замовили соціальну рекламу в метрополітені спрямовану на привернення уваги широкого загалу до звітування голови НАБУ Артема Ситника на профільному комітеті Верховної Ради, який має бути 3 жовтня 2018 року. Ця реклама є безкоштовною,
– повідомив голова Громадської організації "Чесне слово" Володимир Омельчук.

Каже замовили 700 метролайтів, але поки що розмістили лише 300.

Громадська організація "Чесне слово" 26 вересня виходили на протест під НАБУ. На чолі мітингувальників – той самий чоловік, що й з людьми під комітетом 19 вересня,
– наголосив Всеволод Філімоменко.

Але хто стоїть за всіма цими провокаціями, кому вигідно зіпсувати репутацію антикорупційного бюро? Про це можна лише здогадуватись, оскільки список фігурантів справ довгий. Чи матиме ця кампанія успіх, чи чекати на нові провокації під виступ Артема Ситника – побачимо вже 3 жовтня.