У березні 2009 року з депо столичної підземки в перший рейс вирушив новий потяг. Загалом тоді придбали 100 вагонів. Угоду на мільярд гривень на умовах фінансового лізингу уклали з компанією "Укррослізинг". Сьогодні ці вагони стали підставою судового спору. Їх арештували, а рахунки метрополітену заблокували.

За словами речниці столичного метро Наталії Макогон, за останні 2 роки відбулось понад 50 судових засідань у цій справі.

Комісія дійшла до висновку, що, по суті, київський метрополітен і бюджет міста Києва вже сплатив вартість цих вагонів. Понад 800 мільйонів гривень уже сплачено "Укррослізингу". Тобто дискусії йдуть виключно про надприбутки цієї компанії, які вони хочуть отримати штучним юридичним шляхом,
– заявив екс-голова тимчасової комісії при Київраді Андрій Осадчук.

Комісія, яка займалася розслідуванням цієї справи, з'ясувала, що "Укррослізинг" пов'язаний із "Внешкомабнком" Росії.

Депутати Київради вже звернулися до парламенту, Кабінету Міністрів і РНБО з проханням застосувати санкції до компанії “Укррослізинг” та відкрити кримінальну справу.

Ми чітко розуміємо, що боргові зобов’язання в міста є, але не в тому обсязі, в якому їх визначив суд. І перш ніж сплачувати 2 мільярди з кишень киян, ми маємо чітко розібратися в законності або незаконності відповідної додаткової угоди,
– повідомив керівник апарату КМДА Володимир Бондаренко.

За повідомленням Департаменту транспортної інфраструктури КМДА, у київського метрополітену грошей залишилося на місяць. Відтак столична підземка може зупинитися, а працівники метрополітену залишитись без зарплат.

Читайте також: Європейська ціна. Наскільки може здорожчати проїзд у київському метро