Про те, як українській сім'ї вдалося започаткувати бізнес "Конюшина", який виготовляє незвичні смаки меду – в ефірі 24 каналу розповів власник бренду Олексій Конюш.

Читайте також Українець, який здійснив переворот у світовому бджільництві: цікава історія

Як сім'я вирішила започаткувати бізнес

Олексій та Анастасія Конюші жили у Луганську. Одразу після початку війни на Донбасі пара вирішила на кілька місяців поїхати на мирну територію. Думали, що все швидко мине і вони повернуться. Однак цього не сталось.

конюшина
Олексій та Анастасія Конюші / Фото theukrainians.org

Деякі вулики Олексія у Луганську вщент побили снаряди. Ті, які вціліли – відправили на мирну територію. Врятувати вдалось 30 сімей бджіл. Пара переїхала у село Стовбина Долина, що на Полтавщині. Там люди їх зустріли радо та намагались завжди допомагати. Згодом у пари народилась донечка.

конюшина
Анастасія Конюш з донечкою / Фото theukrainians.org

Коли Олексій та Анастасія Конюші зрозуміли, що хочуть започаткувати бізнес – переїхали ближче до Києва. Однак чоловік запевнив, що пасічником він є з дитинства.

Шлях розпочався з самого народження, я народився у сім'ї бджолярів. Батьки в 16 років мені подарували пасіку, у якій було 20 сімей. Відтоді можна офіційно вважати мене пасічником. Вбирав знання і любов до бджоли з самого народження,
– сказав Олексій Конюш.

Цікаво Ті люди, які називали мене "пасічником" – нездари, – Ющенко

Бджолярство під час пандемії

Олексій конюш зазначив, що важкі моменти у роботі з бджолами є завжди. До прикладу, такі:

  • різка зміна клімату;
  • насиченість агрохімії у повітрі;
  • масова загибель бджіл на території України.

"Це найбільша проблема у пасічників і взагалі в цій сфері", – розповів Конюш.

бджолярі
Сім'я започаткувала бренд "Конюшина" / Фото theukrainians.org

Під час пандемії COVID-19, за словами пари, вони просто змінили платформу для продажів.

"Формат дії людей змінився. Якщо раніше в нас стаціонарні точки продавали мед, кав'ярні, то зараз це все закрито і люди перейшли в онлайн. В принципі, онлайн-режим частково закрив ті прорахунки, які стались під час пандемії. Онлайн – зараз топ", – поділився чоловік.

Виробництво оригінальних смаків меду

Сім'я виготовляє незвичні смаки меду. До прикладу:

  • кокос і мигдаль;
  • шоколад і фундук;
  • полуниця і ваніль;
  • лимон та імбир;
  • вишня та перець чилі.

Найбільше покупців дивує "крем-мед". Його виготовляють у спеціальному обладнанні.

крем-мед
Крем-мед бренду "Конюшина" / Фото theukrainians.org

"Класичний мед завантажується в спеціальну посудину, де протягом кількох діб вимішується до кремової консистенції. Потім туди добавляються ягоди та спеції і ще раз вимішується", – пояснив Конюш.

Смаки розробляли самостійно у сімейному колі різними дегустаціями та методами. Пізніше вже підключили технологів,
– розповів підприємець.

Він додав, що не завжди виходить зробити оригінальний смак. "До прикладу, ми завжди хочемо "всунути" всюди м'яту. Хочемо, щоб з'явився м'ятний смак. Як би не пробували – завжди виходить надто сильна сухість – м'ята з медом "не дружить", – сказав Конюш.

До теми Як уряд підтримає малий бізнес на період кризи: план Мінекономіки

Секрет вдалого бізнесу від сім'ї Конюшів

За словами Олексія Конюша, найбільша мудрість – "немає нічого неможливого". Як ствердив чоловік, все, чого дуже сильно хоче людина – цього можна досягнути.

конюш
Сімейний бізнес Олексія та Анастасії Конюшів / Фото theukrainians.org

"Не зупинятися, рухатися лише вперед – це я хочу побажати всьому малому і середньому бізнесу нашої країни", – зазначив Олексій Конюш.

Він також поділився, що старається ніколи не опускати руки. Якщо є важкі моменти – йде на пасіку до бджіл.

Секрети вдалого бізнесу від власника бренду "Конюшина": відео