Чому міст потрібно негайно ремонтувати

Вантажним автомобілям в'їзд на міст заборонено, та попри це вони все одно інколи на нього заїжджають. Такого навантаження Шулявський шляхопровід може просто не витримати.

Читайте також: Шулявський міст повністю перекриють: нова схема руху транспорту

В години пік тут постійно затори, у них щодня стоїть і громадська активістка Ірина Головатенко.

Ями, які з'являються, пригальмовують рух. Крім того, що міст вузький та в аварійному стані, через нього утворюються величезні затори,
– зазначила вона.

Транспортний експерт Віктор Петрук наголосив, що окремі елементи мосту – в непрацездатному стані. Це означає, що експлуатувати його не можна, пояснив він. Й додав: "Чекаємо: або впаде, або не впаде".

Обвал мосту у 2017 році

Рівно два роки Шулявський міст вже падав. 27 лютого 2017 року уламки шляхопроводу обвалилися на автомобілі, припарковані під ним. Мер Києва Віталій Кличко пояснив аварію тим, що "міст втомився".

Обвал Шулявського мосту
На щастя, під час обвалу у 2017 році людей під Шулявським мостом не було

Кличко звільнив свого заступника з питань транспортної інфраструктури, та аварійний міст і досі стоїть на підпорах. У КМДА запевнили, що цього достатньо, аби він не обвалився знову.

Коли закриють Шулявський міст

Демонтаж мосту постійно відкладали. Реконструкцію мали почати ще в листопаді 2018 року, потім перенесли на січень 2019, але й тоді її не почали. По-перше, заважав цех заводу "Більшовик", про знесення якого не могли домовитись із Фондом держмайна. По-друге, бракувало грошей, адже проект коштує 830 мільйонів гривень.

Читайте також: Більше не "втомлений": як виглядатиме Шулявський міст після реконструкції – фото

У мерії пообіцяли розпочати роботи вже 17 березня. За день до того, 16 березня, Шулявський міст закриють. Реконструкція триватиме півтора року. Автомобілі у цей час рухатимуться в об'їзд прилеглими вулицями, Гарматною та Виборзькою.

Шулявський міст в Києві
У КМДА показали, як виглядає проект реконструкції шляхопроводу

Експерт з транспортного планування Дмитро Беспалов розповів, що разом з колегами порівнювали, що буде, якщо на місці шулявської розв'язки реалізувати однорівневий перетин зі світлофором. Він пояснив, що середній час поїздки збільшиться, проте не критично – на секунди.

Шулявський міст у Києві закриють 16 березня: дивіться сюжет 24 каналу