Зараз залишилось всього 19 сучасних скролів загальною площею 274 метри квадратні.

Дивіться також: Де погуляти в Києві: найкращі місця столиці, які варто побачити

Начальник управління з питань реклами КМДА Олександр Смирнов показав, як змінилась вулиця після того, як з неї прибрали незаконну рекламу.

Як змінилась вулиця Глибочицька у Києві без реклами: фотопорівняння:

З деяких фотопорівнянь видно, що з вулиці зникли не лише деякі рекламні вивіски, а й зелені зони, на місці яких виросли чергові багатоповерхівки.

Що передбачають нові правила розміщення реклами?Нові правила розміщення зовнішньої реклами в Києві були прийняті навесні 2017 року. Вони визначають дозволені та заборонені формати конструкцій і їхні розміри.

Щити чи сітілайти не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху. Рекламні вивіски мають зникнути з місць, де найчастіше стаються ДТП.

Перевірити законність рекламних конструкцій чи повідомити про незаконні можна на сайті "Київреклама".

Для порівняння, у 2015-му у Києві налічувалось майже 12 тисяч рекламних конструкцій. Станом на початок травня 2019-го, їх налічують трохи більше 5 тисяч. Лише у квітні демонтували 1161 незаконну конструкцію.

В останню неділю травня у Києві відзначають День міста. До цього часу міська влада планує відкрити вело-пішохідний міст, який з'єднає парк Хрещатий та Володимирська гірка – читайте більше про скандал, який розгорівся навколо цього будівництва.

Читайте також: