– На жаль, в Україні є прецедент 2013 року, де Президент України намагався вивести війська проти громадян, звертавшись до теперішньої держави-окупанта про введення їхніх військ. Президент у нашій історії, на жаль, може бути зрадником.

Якщо Президент України захворів, Мініоборони стає його заступником і виконує усі повноваження, фактично ставши головнокомандувачем.

– Президентський закон більше функцій перетягує на Раду Нацбезпеки, яка "підконтрольна" самому президентові. Не можна давати уповноваження одноосібно людині, яка фактично є у парламентсько-президентській державі.

– Є припущення, що документ законопроекту, який вийшов з комітету Нацбезпеки, і документ, поданий президентом, – різні. Президентський законопроект регулює лише воєнні питання, а парламентський – передбачає розгляд різних загроз з боку РФ.

Новий закон зробить армію підпорядкованою лише президентові напряму, або через Раду Нацбезпеки.

Більше – дивіться в інтерв'ю.